خرید محصولات استوریج

شرکت آلفا فن آوران سپیدار به عنوان یکی از برترین شرکت های وارد کننده و فروشنده محصولات استوریج در کشور می باشد که با دارا بودن مشاوران و کارشناسان فنی برجسته در فروش استوریج آمادگی ارائه مشاوره های فنی برای خرید استوریج به شما عزیزان می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت استوریج می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های خوب کارشناسان فنی مجموعه برخوردار شوید.

معرفی کامل انواع ذخیره ساز storage

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع مختلف ذخیره ساز پرداخته و کاربردهای هر کدام را برای شما بیان نماییم تا با اطلاعات بیشتری نسبت به تهیه هرکدام اقدام نموده و بهترین خرید خود را دراین زمینه تجربه نمایید. همه ما با واژه ذخیره سازی آشنایی داریم و می دانیم که به معنای ذخیره سازی اطلاعات مختلف و متنوع بر روی انواع مختلف دستگاه ها و داده های متصل به کامپیوتر می باشد که دراین زمینه کاربردهای بسیاری دارند. از جمله دستگاه هایی که می توان از طریق اتصال به کامپیوتر اقدام به ذخیره سازی اطلاعات بر روی آن ها نمود می توان به دیسک های سخت ، دستگاه های فلش ، سیستم های نوار tape و انواع مختلف رسانه های کاربردی در این زمینه اشاره نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را برای شما به همراه دارند. تمامی مواردی که بیان شد به عنوان استوریج شناخته می شوند که در ادامه این مقاله به بررسی هر چه بیشتر آن ها می پردازیم پس ما را همراهی نمایید.

در این مقاله میخوانید:

اهمیت ذخیره سازی اطلاعات و استفاده از انواع مختلف استوریج

حافظه SSD از نوع NVME وکاربردهای بی نظیر آن

ذخیره ساز (استوریج) NAS و ویژگی های بی نظیر آن در شبکه

اهمیت ذخیره سازی اطلاعات و استفاده از انواع مختلف استوریج

تولید داده های متنوع و استفاده از آن ها در زمان های مختلف سبب شده است تا امروزه استوریج و انواع مختلف آن در سراسر دنیا جایگاه ویژه ای را به دست آورد و توسط افراد بسیاری در دنیا مورد استفاده قرار گیرد. برخی داده ها ممکن است مربوط به داده های بزرگ و فراوانی در زمینه شبکه و سیستم های مختلف باشند که مرتبط با موسسه ها و سازمان های بزرگ هستند که دراین شرایط نیازمند استفاده از ذخیره ساز برای نگهداری هر چه بیشتر می باشند.

امروزه سیستم های ذخیره ساز متعددی توسط برندهای مطرح در سراسر دنیا تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام ازآن ها ویژگی های خاص خود را برای شما به دنبال دارند اما باید بدانید استفاده از سیستم های ذخیره ساز مدرن برای شرکت ها ، سازمان ها و موسسه هایی که دارای مجموعه اطلاعات مهم و بزرگی هستند نیازمند مجهز بودن به قابلیت های متعددی همچون اعمال هوش مصنوعی می باشند تا بتوان از طریق آن ها به نگهداری هرچه بهتر از این مجموعه اطلاعات مهم و ضروری پرداخت.

استفاده از دستگاه ذخیره سازی برای موسسه ها و سازمان های مختلف با ویژگی هایی که بیان شد می تواند به شما کمک کند تا به تجزیه و تحلیل اطلاعات خود به بهترین حالت ممکن پرداخته و بهترین بهره برداری را از داده های مهم خود داشته باشید.

حافظه SSD از نوع NVME وکاربردهای بی نظیر آن به عنوان یک ذخیره ساز storage

این نوع از دستگاه استوریج به شما کمک می نماید تا به ارتقای سیستم سخت افزاری خود پرداخته و با خرید استوریج storage با این مدل سیستم خود را مجهز به یک ذخیره ساز قدرتمند و سریع نمایید. در زمان های گذشته ارتقای یک سیستم را به معنای تعویض رم و یا پردازنده می دانستند که با ظهور تکنولوژی های مختلف و گسترش فناوری های جدید در زمینه دستگاه ذخیره سازی می توان گفت استفاده از این نوع دستگاه و خرید استوریج storage با این مدل می توان گام های مهمی در زمینه ارتقای storage سیستم خود برداشت.

ذخیره ساز SSD از نوع NVME مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد که با تهیه آن می توانید از تمامی این مزایا به بهترین حالت ممکن بهره برده و یک ذخیره ساز قدرتمند و سریع را به خود هدیه نمایید. راهکارهای بسیاری برای استفاده هرچه بهتر از دستگاه ذخیره سازی SSD وجود دارد که می توان با بهره گیری از تنظیمات در نظر گرفته شده دراین زمینه به افزایش طول عمر و کارایی حافظه ی SSD خود به عنوان یک استوریج پرداخت. تمامی این تنظیمات سبب می شوند تا از خرید استوریج storage خود نهایت رضایت را کسب نموده و بهینه ترین استفاده خود را در زمینه ذخیره سازی از آن ها نمایید.

storage در زمینه شبکه نیز کاربردهای بسیاری دارد و به طور کلی می توان گفت بیشترین کاربرد storage در زمینه شبکه بوده که می تواند به موسسات و سازمان بزرگ نیز کمک های بسیاری نماید. از مهم ترین دستگاه های ذخیره سازی در زمینه شبکه و اینترنت می توان به SAN و NAS اشاره نمود که هر کدام بر اساس ویژگی های منحصر به فرد خود در زمینه شبکه کاربردهای خاص خود را برای شما به دنبال دارند تا از آن ها به بهترین حالت ممکن درشبکه های خود بهره ببرید.

ذخیره ساز(استوریج) NAS و ویژگی های بی نظیر آن در شبکه

قیمت استوریج ذخیره ساز از این نوع پایین بوده و شما می توانید با بودجه ای مناسب آن را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. این نوع ذخیرساز می تواند با قابلیت های بی نظیر خود به انتقال اطلاعات بر روی شبکه های Ethernet پرداخته و در این زمینه به شما کمک های شایانی نماید. بهتر است بدانید که این مدل از دستگاه storage اطلاعات در شبکه از نظر سخت افزاری ضعیف تر از مدل از SAN می باشند و قابلیت های کمتری را نیز برای شما به همراه دارند اما می توان از آن ها استفاده های بهینه ای نیز در زمینه شبکه و اینترنت نمود.

شما با خرید استوریج storage ذخیره سازی از این نوع می توانید پیکربندی ساده تری را برای تجهیزات شبکه در مقایسه با نوع SAN مشاهده نمایید که علاوه بر این ذخیره ساز NAS تمامی امکانات لازم برای استفاده از پروتکل های مختلف شبکه از جمله NFS را در اختیار شما قرارمی دهد تا با شرایط بهتری به سازمان دهی داده ها و اطلاعات لازم و ضروری خود در محیط شبکه بپردازید. این نوع از دستگاه ذخیره سازی از نظر امنیت بی نظیر بوده و می توان در زمان استفاده از آن از تکنولوژی RAID نیز بهره مند شد.

دومین دستگاه استوریج در حوزه شبکه SAN می باشد که سرعت و قابلیت های بیشتری در مقایسه با نوع NAS دارد. این نوع از دستگاه ذخیره سازی توان پردازشی بالاتری داشته و می توان با استفاده از آن اطلاعات بیشتری را مورد تجزیه و تحیلی قرار داد. تمامی پروتکل ها و قابلیت های این دستگاه در کنار هم می توانند به شما کمک کنند تا بهترین بهره برداری را از اطلاعات خود داشته باشید و از نتایج دلخواه خود نهایت لذت را ببرید.

تمامی امکاناتی که این دستگاه استوریج در اختیار شما قرار می دهد سبب می گردد تا قیمت استوریج با این نوع بیشتر از مدل های دیگر باشد و شما را متحمل هزینه های بیشتری نماید. پروتکل های مورد استفاده در این ذخیره ساز می توانند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی سرعت بالای انتقال اطلاعات در بستر شبکه داشته باشند که هر کدام در جای خود اهمیت ویژه ای دارند. ظرفیت ذخیره سازی در این نوع از تجهیزات بسیار بیشتر از NAS بوده که می تواند سربار پردازشی بسیار پایینی را نیز برای شما به دنبال داشته باشد. تمامی مواردی که بیان شد تنها تعداد محدودی از مزایای چشمگیر ذخیره ساز NAS می باشند که با خرید استوریج storage با این نوع می توانید از تمامی مزایای نام برده شده به بهترین حالت ممکن بهره مند شوید.

فهرست
گفتگو با ما در واتساپ
ارسال به واتساپ